حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد

ساخت وبلاگ

هیچ اپ طراحی وب رایگانی نیست. تارنما بر پایه ی یک اپلیکیشن پباده سازی طراحی سایت نمی‌شود و به خطا این اصطلاح جا افتاده میباشد و بیشتر عموم در وب این پاراگراف را کاوش می نمایند. در واقع شما میتوانید وبسایت را بر پایه ی سیستم های مدیر محتوا مانند وردپرس پباده سازی فرمایید که به دنبال به آن اشاره می‌کنیم.

چه گونه یک سایت فعال سازی کنیم
بعداز تنظیم هاست و دامین نوبت به ساخت وب سایت میرسد. در‌حالتی که شما در اولِ عمل هاست و دامین تنظیم نکردید هیچ ایرادی ندارد و می‌توانید سایت خویش را به طور لوکال پباده سازی نمائید.

تعدادی نرم‌افزار برای مشابه سازی هاست و دامین بصورت مجازی وجود داراست. که شما با تهیه و تنظیم و نصب آن ها روی کامپیوتر می توانید هاست و دامین را مشابه سازی فرمایید و تارنما خویش را روی کامپیوتر خودتان داشته باشید.

تا بعداز اتمام پباده سازی آن را به هاست خویش جابجایی دهید. بدین نوع ساخت وب سایت در اصطلاح پباده سازی به طور لوکال اذعان کرد می شود.

برای این‌فعالیت می بایست یک کدام از قابل انعطاف افزارهای wamp server و یا این که xampp server را دانلود و نصب نمائید.

پس از اینکار شما هم می‌توانید به طور کد نویسی وب سایت خویش را پباده سازی نمایید که در این‌حالت نیاز میباشد که با لهجه های نرم افزار نویسی زیر اینترنت مانند css، html javaScript و غیره… آشنا باشید.

برای فراگیری هریک ، یک وقتی را تخصیص دهید یا این که بصورت حضوری در عصر هایی که اجرا مي شود، کمپانی فرمایید یا این که عصر‌های آنلاین را بخرید تا این گویش‌ها را خاطر بگیرید.

جز لهجه‌های بیان شده لهجه‌های نرم افزار نویسی متعددی وجود داراست، که به آن ها اشاره نکردیم، برای یادگیری آن ها وقت صرف فرمایید و حافظه بگیرید برای کسب مهارت در آن نیاز به یک کدام از دوسال تجربه کاری دارید.

یعنی ما نمیتونیم خودمون تارنما پباده سازی کنیم؟؟ در حالتی که الان تو ذهنتون این پرسش آمد بایستی بگم پاسخ منفی میباشد و هنوز هم راهکاری برای چه طور تارنما خویش را پباده سازی کنیم می باشد و شما با یاری سیستم های مدیر محتوا به راحتی و سوای نیاز به یک خط کد نویسی وبسایت خویش را فعال سازی فرمائید.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:07

امروزه به کار گیری از “گویش های طراحی وب سایت“، بسیار مرسوم میباشد. در‌حالتی که همیاری و یا این که صلح دارید که دراین مورد فعالیت دارد و سوابق کاری نیکی دارااست، احتمالا از کلمه ها و کلماتی مانند CSS, HTML به کار گیری کرده که برای شما غریبه میباشد. این کلمات مرتبط با گویش های طراحی سایت میباشد که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت برای تایپ کردن کد و ساخت‌و‌ساز یک پباده سازی دیدنی از آن ها به کار گیری می نمایند.

پیش از اینکه به معرفی گویش های طراحی وب بپردازیم، اساسی میباشد که به صورت خلاصه با یک‌سری مضمون‌ که در بسط فهم وبسایت نقش اصلی دارا هستند، آشنا شویم. توسعه و گسترش پروسه اینترنت به دو قسمت تقسیم می‌گردد: front-end  و back-end.

در نصیب front-end یا این که سمت مشتری، شما هر چیزی را که استفاده کننده می بیند، در یک برگه سایت که در تعامل با مخاطب میباشد، دارید. در نصیب back-end یا این که سمت سرور، شما سرور و فناوری مقر داده خویش را که داده های اینترنت سایتتان در آنجا قرار می‌گیرد، میبینید. آحاد این دو بخش با هم، سایت هایی را که می‌شناسیم را تشکیل میدهد.

کدام گویش نرم‌افزار نویسی برای پباده سازی یک تارنما بهتر میباشد؟
برای اینکه بدانید کدام یک از گویش های ساخت وب سایت، برای شما بهتر است، نخست مورد نیاز میباشد تا با گویش های ساخت سایت آشنا گردید و آن گاه تعیین فرمایید که کدام یک برای طراحی وب شما مطلوب خیس میباشد. به‌دنبال چندین مثال اساسی و کاربردی از گویش های طراحی وب را مطرح کرده ایم، بهتر میباشد به‌این نکته دقت فرمایید که کدام یک از گویش ها، بیشتر در جمهوری اسلامی ایران آیتم به کارگیری قرار میگیرد، آنگاه درپی یادگیری آن بروید.

 گویش های طراحی وب سایت
·         HTML (HyperText Markup Language)

 

HTML یک لهجه نماد گذاری اینترنت میباشد که در سال ۱۹۹۰ پباده سازی شد و آیتم به کار گیری قرار گرفت. موادسازنده توسعه و گسترش دهنده اینترنت، تگ های HTML می‌باشند و همه اطلاعاتی که به مخاطب داده میگردد دربین این تگ ها قرار می‌گیرد. پایانی ورژن آن در سال ۲۰۰۸ معرفی گردیده البته هنوز بسط آن آخرین نشده میباشد. این ورژن به ۵HTML مشهور بوده و طبق گفته کارشناسان، در ورژن نو آن تک تک موادتشکیل دهنده در ورقه، مضمون‌ دار گردیده  و احتمال داراست به زبانی برای ایجاد نرم افزار ها تبدیل خواهد شد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:36

کاربری‌های محلی (Native) و پردازش

 

وبسایت‌ها به صورت روزافزونی در اکنون کسب قابلیت طراحی سایت و امکان‌هایی برای استعمال از تجهیزات تلفن‌های یار می باشند مثل GPS و click-to-call اما در صورتی‌که نیاز به به کارگیری از دوربین تلفن‌های یار یا این که پردازش قدرتی دارید نرم افزار سود وری بسیار بالاتری خواهد داشت.

ارسال Push Notifications
یک کدام از امکان‌های ذاتی نرم افزار‌ها قابلیت و امکان ارسال پیام برای افرادی میباشد که نرم افزار شمارا نصب کردند و قابلیت و امکان ارسال بی واسطه پیام گسترش به مخاطب فراهم می‌نمایند. 

فرض بر این میباشد که استفاده کننده اذن ارسال پیام را در پیکربندی خویش به نرم افزار داده باشد نکته مهم این میباشد که امروزه اکثری از نرم‌افزار‌های جستجوی وب به صاحبان وب سایت‌ها قابلیت و امکان ارسال پیام‌های مبنی بر اینترنت را می دهند.

 

عدم نیاز به رابطه با سرور
درصورتی که در نرم افزار خویش نیاز به آماده آوردن دسترسی به محتوا یا این که کارایی فارغ از نیاز به کانال را دارید مطلقا بی تارنما یا این که نرم افزار، نرم افزار توان نمایی می‌نماید چراکه شما میتوانید محتوا را به صورت محلی و آفلاین در آن ذخیره فرمایید و هر وقت سیستم آنلاین شد بر روی سرور بار گذاری نمایید.

صحیح مانند همگی پروژه‌ها هنگامی شما اپلیکیشنی را توسعه و گسترش می‌دهید می خواهید که نسبت رجوع قابل قبولی از سپرده گذاری خودتان داشته باشید.

چیزی که می بایست به آن اعتنا داشته باشید و اصلی میباشد این میباشد که کاری را که می گردد با تارنما جاری ساختن بخشید که بسیار ارزان‌خیس از توسعه و گسترش یک نرم افزار خواهد بود.

 

سود گیری: پایان سایت یا این که نرم افزار
همچنین که استعمال از تلفن همراه در حالا رویش میباشد تعیین در میان تارنما یا این که نرم افزار به چالشی تبارک‌خیس تبدیل میشود به خصوص این تعیین برای تجارت‌های نو با منابع محصور بسیار سختر خواهد بود.

در صورتی‌که هدف ها شما محوریتی بر روی بازاریابی، رساندن محتوای تشکیل‌شده به طیف عظیم مخاطبانتان میباشد، می خواهید حفظ سادگی داشته باشد، فی مابین یوزرها به اشتراک گذارده گردد و بوسیله موتور‌های کاوش نظیر گوگل پیدا گردد مطلقا تارنما بهتر از نرم افزار میباشد و تعیین منطقی شماست.

از سوی دیگر در‌صورتی‌که مقصود شما ساخت‌و‌ساز تجربه‌‌ای مشابه بازی‌های رایانه‌‌ای برای مخاطب یا این که اپ‌های کامپیوتری میباشد یا این که نیاز به دسترسی به فضای ذخیره سازی استفاده کننده یا این که تجهیزات محلی استفاده کننده را دارید، گزینش شما چیزی جز پباده سازی نرم افزار نخواهد بود.

به‌این نکته هم بایستی اعتنا نمایید که نرم افزار یا این که وب سایت هیچ کدوم به صورت مطلق نیستند و اکثری از کمپانی‌ها وجود دارا هستند که به صورت هم زمان هم از تارنما برای معرفی خویش و محصولاتشان و نرم افزار برای دستیابی به بقیه اهدافشان به کارگیری می‌نمایند.

در غایت همگی چیز در رابطه گزینش صحیح ابزار برای فعالیت میباشد.

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:11

به اسم آفریدگار
به صورت کلی جهت پباده سازی یک سایت و طراحی سایت دو نحوه وجود دارااست: طریق اولیه به کار گیری از اینترنت‌وب سایت‌های فراهم و از پیش‌تشکیل شده و طرز دوم این میباشد که یک اینترنت‌وب سایت را کلاً از مبنا و یا این که اصطلاحاً از صفر استارت به پباده سازی و اپ‌نویسی کنیم.
بدیهی میباشد که در شیوه نخستین هزینه تحت خیس میباشد و همینطور فرصت فعال سازی اینترنت‌وبسایت در‌این طرز هم حدوداً نادر میباشد از جملهً نزدیک به 3 یا این که 4 روز می‌قدرت یک اینترنت‌تارنما را نصب کرد. این نوع قابل انعطاف‌افزارها را اصطلاحاً قابل انعطاف‌افزارهای رئیس محتوای مهیا نیز می‌نامند.
البته در طریق دوم هزینه حدوداً 2 برابر میباشد و فرصت نرم افزار نویسی و پباده سازی یک اینترنت‌وب سایت هم بیشتر از طریق نخستین زمان خواهد برد. اینگونه پباده سازی‌ای را پباده سازی منحصربه‌فرد یا این که سفارشی می‌نامند.
ممکن میباشد برایتان سؤال پیش آید که هنگامی قابل انعطاف‌افزارهای از گذشته پباده سازی‌گردیده وجود دارا هستند دیگر چرا می بایست هزینه بیشتری پرداخت و یک اینترنت‌تارنما را از اساس و از صفر پباده سازی کرد؟ در‌این مقاله می خواهیم به جواب این سؤال برسیم پس به‌دنبال مزایا و معایب هرمورد از طریق‌های ذکرشده را آنالیز خوا‌هیم کرد به‌طوری‌که بعد از مطالعه ادامه این نوشتار جواب این سؤال را خودتان خواهید یافت.
شیوه نخستین: اینترنت‌وبسایت‌های مهیا و از پیش‌تشکیل‌شده:
برای نصب و فعال سازی اینگونه اینترنت‌سایتی نیاز به علم و تخصص بالایی وجود ندارد و هر که درزمینهٔ نرم افزار علم پاره ای داشته باشد میتواند مبادرت به نصب اینگونه اینترنت‌وبسایت‌هایی نماید به همین برهان هزینه در‌این طریق بسیار زیر خیس از طریق دوم میباشد.
از دارای اسم و رسم‌ترین این سیستم‌ها می‌قدرت جوملا و یا این که وردپرس را اسم موفقیت.
توجه نمایید در‌این طریق کلمه نصب را به عمل می بریم و خیر پباده سازی زیرا پباده سازی‌ای در عمل وجود ندارد، چیزی پباده سازی یا این که اپ‌نویسی نخواهد شد و تنها یک نفر اینترنت‌سایتی فراهم را برای شما نصب می‌نماید (هرچند قابلیت پباده سازی قالب مخصوص هم وجود دارااست اما بازهم سیستم کلی به عبارتی میباشد)
 
 
مزایای سیستم‌های مدیر محتوای مهیا:
• هزینه ذیل و کمتر از اینترنت‌تارنما‌های مخصوص
• فعال‌ساز‌ی در بازه‌فرصت بسیار معدود: در بعضا موردها در کمتر از 2 روز.
• به جهت این‌که اینگونه اینترنت‌تارنما‌هایی بوسیله کمپانی‌های گران قدر پباده سازی‌گردیده‌اند فاقد نقص و ایرادهای سطحی می باشند.
• برخی از قالب‌های اینگونه اینترنت‌وب سایت‌هایی را می‌قدرت به‌طور مجانی در وب پیدا کرد.
• تجهیزات عظیم به‌شکل ماژول‌های فراهم و بدون‌پول.

 

حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد...
ما را در سایت حرفه ای ترین مرجع طراحی سایت در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی سلطانی webdeesign بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:49